Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

street food Żabka

Potencjał rynku grupa ocenia na ok. 19,5 tys. sklepów w Polsce oraz ok. 4 tys. sklepów w Rumunii.

Motorem wzrostu sprzedaży ma być - jak podano - szereg inicjatyw mających na celu zwiększenie częstotliwości wizyt w sklepach sieci oraz wielkości koszyka zakupowego klientów. Inicjatywy te obejmują wdrażanie najnowszych formatów, w tym Żabka Café 2.0 (oferta street food – nowy silnik wzrostu sprzedaży), rozszerzanie oferty wygodnych usług, wprowadzanie innowacji w asortymencie oraz działania mające na celu zachęcania klientów do częstszych wizyt w sklepach i większych zakupów, a także dalszy rozwój i udoskonalanie wiodącej na rynku aplikacji dla klientów Żappka.

 

>> zobacz tez: Nadchodzi 6 dywidend. Co nas czeka w rozpoczętym tygodniu na GPW?

 

Grupa Żabka planuje pięciokrotnie zwiększyć roczną sprzedaż

Reklama

Ponadto, w ciągu najbliższych pięciu lat Grupa Żabka planuje pięciokrotnie zwiększyć roczną sprzedaż oferty cyfrowej do klientów końcowych w sposób zrównoważony i rentowny, zakładając osiągnięcie progu rentowności EBITDA w 2024 r.

"Strategia Grupy Żabka w tym zakresie koncentruje się na dalszym rozwoju marki Maczfit, wzmocnieniu relacji z klientami końcowymi platformy Dietly i podmiotami oferującymi usługi za jej pośrednictwem oraz rozszerzeniu sieci magazynów dark store na potrzeby działalności usług e-commerce grupy" - napisano.

 

W poniedziałek Żabka ogłosiła zamiar przeprowadzenia pierwszej oferty publicznej (IPO) oraz notowania akcji na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Żabka to sieć sklepów convenience.

 

>> Sprawdź także: Libet - zwołanie Nadzwyczajnego WZA. Co z kursem akcji spółki? Notowania Libet 23 września 2024

Reklama

 

(PAP Biznes)

 

Czytaj więcej