Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Sfinks Polska S.A.: Strategia rozwoju na lata 2010 - 2014 (2010-04-13)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB-W 22:Strategia rozwoju Sfinks Polska S.A. na lata 2010 - 2014

Firma: SFINKS POLSKA SA
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

Spis załączników:
  1. 2010-04-13 prezentacja_Sfinks Polska.pdf Strategia Sfinks Polska S.A. na lata 2010 - 2014

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO









Raport bieżący nr 22 / 2010
Data sporządzenia: 2010-04-13
Skrócona nazwa emitenta
SFINKS
Temat
Strategia rozwoju Sfinks Polska S.A. na lata 2010 - 2014
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd Sfinks Polska S.A. ("Spółka", "Sfinks") niniejszym przekazuje do publicznej wiadomości strategię rozwoju Spółki na lata 2010 – 2014. Zgodnie z postanowieniami Statutu Sfinks Polska S.A. strategia została zatwierdzona przez Radę Nadzorczą Spółki w dniu 12 kwietnia 2010 r.

Celem strategii Sfinks Polska S.A. jest zbudowanie międzynarodowej sieci restauracji w oparciu o silne, rozpoznawalne marki gastronomiczne działające w modelu franczyzowym w Polsce i masterfranczyzowym za granicą.

Strategia będzie realizowana dzięki następującym głównym obszarom rozwoju:
– Rozwój sieci restauracji pełnowymiarowych w segmencie casual dining przy zapewnieniu rentowności poszczególnych placówek,
– Zwiększenie sprzedaży sieci restauracji pełnowymiarowych dzięki wprowadzeniu nowych kanałów dystrybucji -wynos posiłków, dowóz dań do biur i domów oraz usługi cateringu.
– Uruchomienie konceptów restauracyjnych typu express i wejście w segment fast casual dining,
– Rozwój sieci za granicą poprzez sprzedaż masterfranczyzy własnych konceptów gastronomicznych.

Koncept express ma na celu rozwijanie działalności w nowym dla Spółki segmencie – fast casual dining, a tym samym tworzenie restauracji szybkiej obsługi oraz oferty dla klientów korzystających z usług punktów gastronomicznych typu fast food. Spółka bardzo korzystnie postrzega potencjał nowego konceptu gastronomicznego, w tym w szczególności:
– Wejście w nowy, pojemny segment i pozyskanie nowego profilu klienta
– Przygotowanie modelu w oparciu o know-how Spółki
– Możliwy szybki rozwój sieci (niższe nakłady inwestycyjne, sprawdzone marki)
– Efektywny rozwój w nowych lokalizacjach
– Atrakcyjność konceptu dla potencjalnych franczyzobiorców.

Zaprezentowana strategia zakłada rozwój konceptów gastronomicznych zarówno w segmencie casual dining, jak i fast casual dining przede wszystkim w oparciu o marki Sphinx i WOOK. Długoterminowy plan rozwoju przewiduje także pozostawienie w Spółce sieci restauracji Chłopskie Jadło, zakładana jest zmiana ich profilu na casual dining.


Harmonogram wdrożenia strategii przewiduje:
1. W roku 2010 - przygotowanie sieci do dalszego rozwoju;
2. Od roku 2011 – intensywny rozwój sieci w kraju, wdrożenie masterfranczyzy za granicą.

Strategia zakłada osiągnięcie przez Spółkę następujących wyników ekonomiczno - finansowych:

1.Wzrost liczby restauracji:
a. w roku 2011: powyżej 150,
b.w roku 2014: powyżej 290,
2.Osiągnięcie skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży:
a.w roku 2011: 250 mln zł,
b.w roku 2014: powyżej 450 mln zł,
3.Osiągnięcie wartości EBITDA:
a.w roku 2011: 12 mln zł,
b.w roku 2014: powyżej 45 mln zł.

Zaprezentowana strategia rozwoju nie uwzględnia wpływu zdarzeń jednorazowych takich jak ewentualne akwizycje i połączenia, projekty specjalne itp.

Szczegóły strategii omówione są w załączonej prezentacji.

Spółka zastrzega, iż przedstawione w niniejszym raporcie bieżącym prognozy i założenia, zostały przez zarząd poddane szczegółowej weryfikacji i uznane za wiarygodne i realne do osiągnięcia. Jednocześnie zarząd zauważa, że założenia te są zależne od szeregu okoliczności gospodarczych, biznesowych i rynkowych, na które Spółka nie ma wpływu i które mogą wpłynąć na odchylenia od przewidywanych prognoz.
Załączniki
Plik Opis

2010-04-13 prezentacja_Sfinks Polska.pdf
2010-04-13 prezentacja_Sfinks Polska.pdf
Strategia Sfinks Polska S.A. na lata 2010 - 2014

MESSAGE (ENGLISH VERSION)






PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2010-04-13 Mariola Krawiec-Rzeszotek Prezes Zarządu
2010-04-13 Bogdan Bruczko Wiceprezes Zarządu

Cena akcji Sfinks

Cena akcji Sfinks w momencie publikacji komunikatu to None PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Sfinks aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Sfinks.


Komunikaty ESPI

Komunikaty ESPI

ESPI - Komunikaty spółek


Reklama