Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Komputronik S.A.: Umowa licencyjna z Karen SA (2009-02-24)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 8:podpisanie znaczącej umowy pomiędzy Komputronik S.A. a Karen S.A.

Firma: KOMPUTRONIK SPÓŁKA AKCYJNA
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO









Raport bieżący nr 8 / 2009





Data sporządzenia: 2009-02-24
Skrócona nazwa emitenta
KOMPUTRONIK S.A.
Temat
podpisanie znaczącej umowy pomiędzy Komputronik S.A. a Karen S.A.
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd Komputronik S.A. podaje do publicznej informacji, że w dniu 23.02.2009 r. została zawarta pomiędzy Komputronik S.A. a Karen S.A. umowa licencyjna na korzystanie ze znaku towarowego Komputronik w działalności operacyjnej Karen S.A.

W myśl powyższej umowy, Komputronik S.A udziela Karen S.A. prawo do używania marki, znaku towarowego i know-how sieci Komputronik w obszarze sprzedaży detalicznej. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Opłata licencyjna została ustalona na poziomie 0,5% przychodów, które Karen S.A. będzie uzyskiwał w punktach handlowych działających pod marką Komputronik.

Podpisanie umowy licencyjnej ma celu:
1. zwiększenie obrotów handlowych z Karen S.A. - z uwagi na większą rozpoznawalność marki Komputronik, możliwe będzie zwiększenie przychodów realizowanych przez salony Karen S.A. do poziomu jaki notują salony własne Komputronik S.A.,
2. optymalizację działań marketingowych Grupy Komputronik.
Niezależne badania rynkowe potwierdzają, że marka Komputronik cieszy się znacznie silniejszą od Karen pozycją na polskim rynku, dlatego decyzję o ujednoliceniu marki należy uznać za korzystną dla spółek oraz ich akcjonariuszy.
Z badań ilościowych wynika, że rozpoznawalność marki Komputronik w jej grupie docelowej sięga 60%, zaś dobrą znajomość tej marki deklaruje nieco ponad połowa potencjalnych klientów. W przypadku Karen rezultaty te wynoszą odpowiednio, 21% oraz 15%. Przeprowadzona niedawno pilotażowa próba polegająca na zastąpieniu w dwóch punktach handlowych marki Karen znakiem handlowym Komputronik potwierdziła uzyskane w badaniach wyniki.
Komputronik S.A. udzieli pełnego wsparcia w zakresie zakupów, marketingu i logistyki. Skutkiem ujednolicenia wizerunku oraz oferty sieci handlowej Grupy Komputronik będzie dalsza optymalizacja zasobów w Grupie oraz możliwość prezentowania coraz szerszej oferty handlowej, dostosowanej do dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych.


Podstawa prawna: art. 56 ust. 1 pkt. 2 lit. a) ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych z dnia 29 lipca 2005 roku; § 5 pkt. 21) Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych z dnia 19 października 2005 r.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)






PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2009-02-24 Wojciech Buczkowski Prezes Zarządu

Cena akcji Komputron

Cena akcji Komputron w momencie publikacji komunikatu to None PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Komputron aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Komputron.


Komunikaty ESPI

Komunikaty ESPI

ESPI - Komunikaty spółek


Reklama